10.03.17.

Održan Poslovni uzlet grada Pule

Na Fakultetu ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" održao se Poslovni uzlet grada Pule u organizaciji Poslovnog dnevnika, Istarske županije, Grada Pule i Istarske razvojne agencije.

Panel diskusija posvećena razvoju poduzetništva u Puli, održana u sklopu Poslovnog uzleta, naglasila je važnost proaktivnog pristupa kakvim bi se u gospodarskom razvoju trebale voditi lokalne zajednice te potporne institucije. Kako su naglasili panelisti, u kreiranju kvalitetnijeg poduzetničkog okvira kao osnove za daljnji rast jednu od najvažnijih uloga imaju i razvojne agencije kojima u realizaciji ciljeva od pomoći mogu biti sredstva EU fondova koja su im na raspolaganju.

No, u postizanju što boljih ekonomskih rezultata nije sve samo na razvojnim agencijama već je ključna i sinergija gradova i županija, dodao je direktor Istarske razvojne agencije, dr.sc. Boris Sabatti. „Svi komorski sustavi i turističke zajednice surađuju vrlo kvalitetno s nama, na što smo ponosni. Zajedničkim snagama pomažemo podizanje konkurentnosti gospodarstva Istarske županije, kao što i utječemo na stvaranje povoljne poduzetničke klime u Istarskoj županiji. Do danas smo uspješno implementirali 14 kreditnih linija ili više od pola milijarde kuna poticajnih sredstava te 850 kredita namijenjenih malim i srednjim poduzetnicima. Prvi smo napravili garancijski fond do 75 posto iznosa što uvelike pomaže onima koju u posao tek ulaze, a sustavno radimo na educiranju kako javnog i privatnog sektora. Naše je obrazovne programe do danas prošlo više od devet tisuća polaznika. Rezultati govore najbolje za sebe jer jedna od tvrtki koja s radom započela kod nas, danas zapošljava oko tisuću ljudi“, dodao je.

U sklopu Poslovnog uzleta grada Pule održana je i besplatna edukacija na temu kako napisati projektni prijedlog i dobiti sredstva iz EU fondova koju je održao Krešimir Budiša iz tvrtke UHY Savjetovanje. Tom je prilikom pojasnio što neki općeniti pojmovi zapravo znače, pa tako da termin projekt zapravo podrazumijeva zahvat koji obuhvaća niz radova, aktivnosti ili usluga usmjerenih na ostvarenje jasno definiranog cilja.

U sklopu druge edukacije Ivana Radić prisutne je upoznala s umijećem rada s gostima u ugostiteljstvu i turizmu, što su vještine koje mogu pomoći da njihovo malo ili srednje poduzeće podigne na višu razinu. Uz pojašnjenje osnovnih procesa komunikacije, riječi je bilo i koji su faktori nužni da ista ta komunikacija bude uspješna.